Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

BUSIDO

Δεν έχω γονείς. Ο Ουρανός και η Γη

είναι οι γονείς μου.


Δεν έχω Θεία δύναμη. Η υπακοή είναι τα μέσα μου.


Δεν έχω μαγική δύναμη. Η εσωτερική δύναμη είναι η μαγεία μου.


Δεν έχω ζωή ούτε θάνατο. Το αιώνιο είναι η ζωή και ο θάνατός μου.


Δεν έχω σώμα. Η ανδρεία είναι το σώμα μου.


Δεν έχω μάτια. Η αστραπή είναι τα μάτια μου.


Δεν έχω αυτιά. Η ευαισθησία είναι τα αυτιά μου.


Δεν έχω μέλη. Η ταχύτητα είναι τα άκρα μου.


Δεν έχω σκοπούς. Η ευκαιρία είναι οι σκοποί μου.


Δεν έχω θαύματα. Το (πεπρωμένο) Δάρμα είναι το θαύμα μου.


Δεν έχω αρχές. Οι αρχές μου είναι η προσαρμοστικότητα σε όλα τα πράγματα.


Δεν έχω φίλους. Ο Νους είναι ο φίλος μου.


Δεν έχω εχθρούς. Η αφροσύνη είναι ο εχθρός μου.


Δεν έχω πανοπλία. Η βούληση και η δικαιοσύνη είναι η πανοπλία μου.


Δεν έχω κάστρα. Το ατάραχο πνεύμα είναι το κάστρο μου.


Δεν έχω σπαθί. Το όνειρο του πνεύματος είναι το σπαθί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: